AKU MENUNGGU PENGUNJUNG....

Monday, February 22, 2010

Masa semakin berlalu, umur semakin meningkat. Kita semua semakin menuju ke arah yang satu. Diam tak diam dah 2 tahun blog ini wujud.Aku masih ingat lagi semasa aku create blog ni hanya beberapa orang aje tahu kewujudannya. Antara orang terawal tahu blog ni ialah Saudara Che Det, Midun dan beberapa orang yang dah aku lupa.


Blog ni mendapat perhatian apabila Saudara Kencho mengusulkan diadakan reunion. Terima kasih kepada Kencho. Aku tak mampu untuk mewar-warkan. Pada suatu ketika, aku hampir putus asa untuk mengendalikan blog ni. Aku harap kawan-kawan dapat menggunakan blog ini sebaik yang mungkin. Harapan aku carilah persamaan dan tinggalkan perbezaan. Titik persamaan inilah akan mengeratkan hubungan kita.


Aku tak nak beceloteh panjang-panjang. Harapan aku kawan-kawan berilah sokongan pada blog ini. Tanda sokongan anda ialah dengan :

Tinggalkan Jejak Anda Dengan Memberi Komen Atau Bersembang di ruangan sembang

Lagi satu aku menunggu pengunjung yang ke :

12000
Tahniah aku ucapkan kepada pengunjung yang ke 12 ribu walaupun blog ini masih jauh dengan target aku.

p.s : Jangan klik banyak-banyak nak dapat 12000. Tu ngelat namanya. Ha ha ha. 
Kalau boleh tolong maklumkan siapa yang ke 12 ribu (kalau sudi la) 

Dah melepasi 12 000. Pemenangnya Wak Rosli, Maaruf dan .....Tak tau aku yang mana satu. Apa-apa pun hadiah boleh tuntut kat Ali Cafe. Pak Cik Menang Motor.

Terima kasih kepada Man Tyco kerana membantu aku menulis artikel.
Siapa lagi yg sudi nak tulis?

2 comments:

tyco February 23, 2010 at 11:12 PM  

Bro..first of all, I'd like to congrats u..tahniah atas usaha mewujudkan blog nih...tak sangka lak KK aku nih leh wat keja cam ni sebab masa kt maktab dlu mcm tak de masa depan...hahhhhaaa jgn marah bro! Gua respect sama lu!

Wak Rosli,  February 24, 2010 at 10:49 AM  

Helloooo tyco ko jgn kondemlah KK aku juga ni. Wak bnyk trhutang budi dgn KK ni sal bnyak cover bila wak tak dtg kuliah dulu. Ko pun tyco apa kurang. Dulu banyak ponteng kelas. Skrg ni je ek kalo anak keling ko tak dtg sekolah ko marah haaaa

Post a Comment

Penafian : Pihak ipsi9092 tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman blog ini.

PENGUNJUNG BLOG

wordpress counter

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP