JEJAK KASIH SAHABAT SARAWAK

Tuesday, February 23, 2010

Aku sekarang cuba-cuba mencari sahabat ipsi melalui pakcik aku yang aku sayangi iaitu Pak Cik Google. Dok godek -godek  internet aku terjumpa gambar ni.

 
  
 

Masih kenalkah anda dengan Cikgu dalam gambar tersebut. Awal-awal lagi aku mohon maaf pada tuan badan jika tak minta izin siarkan gambar tersebut kat blog ni. Jika Saudari Habsah membaca blog ni silalah hubungan aku melalui email di atas. Bukan apa cuma nak menyambung kembali hubungan silatulrahim yang dah lama terputus. Itu pun kalau sudi.

Gambar ni aku ambil kat blog SMK Pusa Betong, Sarawak. Menurut blog tersebut, Cikgu Habsah dah pun bertukar.

Nak maklumat lanjut boleh klik kat URL di bawah :

2 comments:

45,  February 24, 2010 at 12:11 AM  

Maklumat terkini drpd Cikgu SMK Pusa, Saudari Habsah sekarang mengajar di Kuching. InsyaAllah akan dapat dihubungi tak lama lagi.

45,  August 8, 2011 at 9:37 PM  

Pn. Habsah dah timbul kat FB

Post a Comment

Penafian : Pihak ipsi9092 tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman blog ini.

PENGUNJUNG BLOG

wordpress counter

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP