3D STEREOGRAM UNTUK REHAT MINDA

Saturday, January 16, 2010


Untuk besarkan gambar, klik kat gambar tu

Aku sangat suka guna gambar ni bila ada aktiviti dengan budak-budak sekolah aku. Aku pun dah mahir sangat nak tenguk gambar tersembunyi di sebalik corak tu. Aku tau semua tension banyak kerja sekolah jadi aku buka satu pertandingan nak teka apa gambar disebalik corak tu. Semua rakan ipsi tak kira anak atau bapak atau emak boleh cuba. Siapa yang mula-mula bagi jawapan tepat kira dia menang la. Aku tak kira la sebab dalam masa 15 saat aku dah boleh nampak.Ha ha ha.

7 comments:

Mail Manjung,  January 17, 2010 at 12:05 AM  

Ha ha yang ni pak aji suka sangat.Pye pak aji menang moto le ye. Dalam tu ada gambar moto.Klau ada gambo yang kaler lagi best pye.

45,  January 17, 2010 at 2:38 PM  

Mail kata motor. Orang lain macam nana? Mai teka lagi.

Wak Rosli,  January 24, 2010 at 10:48 PM  

Askum. Wak pun teka motor

haizan_sksk@yahoo.com January 25, 2010 at 12:06 PM  

Salam..dah lama tak tengok blog..eeeehhh dah ada macam2 rupa..riuh-rendah..bab2 moto yan x leh join tapi cma nak ingatkan kalu tunggang moto 2 ati-ati ye...ingat sume yang tersayang!!!!!!

tyco,  January 25, 2010 at 10:38 PM  

Hadoii...naik juling mata aku wei...

45,  January 29, 2010 at 7:15 PM  

Memandangkan sambutan yg kurang jadi aku bagi jawapan. Jawapannya memang motor. Pemenangnya Mail Bongkok. Hadiah kau klim kat pasar raya yg berhampiran dgan rumah.

Azila Dungun,  January 30, 2010 at 3:03 PM  

Ha moto..?.. akak x nampak ape pun ni... tgk kot mana ek... ke de sebaliknye hu hu hu

Post a Comment

Penafian : Pihak ipsi9092 tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman blog ini.

PENGUNJUNG BLOG

wordpress counter

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP