Al fatihah Buat Adik Illiya

Sunday, February 7, 2010

Dengan dukacitanya dimaklumkan bahawa adik Illiya anak kepada pasangan saudara kita Fauzi Wacana dan Zarinah telah kembali ke rahmatullah pada sekitar jam 5.00 pm pada hari ini (ahad, 07/02/2010). Sehubungan itu, kami ingin merakamkan ucapan takziah buat saudara Fauzi sekeluarga dan semoga tabah menghadapi dugaan ini. Marilah kita bersama-sama memanjatkan doa moga roh allahyarhamah dilimpahi rahmat . Al fatihah.

7 comments:

45,  February 8, 2010 at 4:11 PM  

Saya Popeye dan keluarga mengucapkan takziah pada Fauzi dan Zarina. Maaf tak kesempatan nak menziarahi. Ada orang mari di rumah saya. InsyAllah akan sampai juga.

Anonymous,  February 8, 2010 at 11:05 PM  

lela dan keluarga mengucapkan takziah kepada abg fauzi dan kakna..sabar dan redha atas pemergiannya adalah tindakan yg terbaik.semoga anak kakna di tempat diantara golongan anak yang solehah..

Haidatul Azila Dungun,  February 10, 2010 at 1:04 AM  

Assalamualaikum..
Takziah untuk keluar Fauzi semoga tabah menghadapi ujian Allah swt. Allah lebih menyayanginya dan semoga arwah di tempatkan bersama golongan ank yg solehah.Maaf lewat mengucap takziah coz lame x buka blog

Anonymous,  February 12, 2010 at 12:54 PM  

Asalamualaikum buat Kak Na n Abg G...semoga ketabahan sentiasa mengiringi kehidupan Abg G n Kaka Na sekeluarga.Saya sudah merasakan betapa peritnya hidup ini selepas kita kehilangan insan yang kita sayangi...umur maih muda ketika saya kehilangan anak ke 2 mcm Kak Na juga, anak sulung ketika itu berhadapan dengan penyakit yang cukup bahaya...tika dan waktu itu juga saya sedang sambung belajar di UKM.ubat cuma satu KEKUATAN SERTA KETABAHAN HATI YANG ADA DALAM DIRI KITA. Itulah yang saya pegang sampai sekarang untuk berhadapan dengan pelbagai karenah persekitaran......Justeru itu bila saya dapat berita kak na kehilangan insan tersayang petang tu sejauh mana saya berada hati meruntun untuk menatap wajah Kak Na.Tak kira jauhnya beribu batu tapi nilai persaudaraan kita sejak di IPSI lagi tak pernah saya lupa...dan ALHAMDULLILAH saya sampai juga malam tu untuk sempat menantap wajah comel arwah dan percayalah kak na dan abg g sesungguhnya anak-anak kita yang comel ini menunggu kita di sana....dan saya tahu banyak mana sekali pun kata-kata semangat ,motivasi,ucapan simpati dari siapa pun...kita hanya mampu membalasnya dengan ucapan TERIMA KASIH tapi hanya kita sendiri yang boleh merawat hati yang merana kehilangan insan yang kita sayang....cuma bila kita fikirkan anak-anak kita lebih disayangi ALLAH maka redha lah dengan takdir ini......SKDWK,Changlun Kedah

Rosidah dan Wan,  February 12, 2010 at 10:58 PM  

Assalammualaikum . Takziah diucapkan walaupun terlewat, maaf tak berkesempatan untuk menziarah tp doa di titip dari kejauhan. Kehilangan org tersayang memang amat dirasai dan sukar untuk dilupa. Apa pun semuanya adalah ketentuan ilahi . Setiap sesuatu yg terjadi pasti ada hikmah disebaliknya, ketabahan akan mendapat ganjaran yang besar disisinya buat hamba yang dipilih.Moga roh adik Illya tenang dan bahagia disana bersama hamba-hamba yg soleh.

Superwoman February 17, 2010 at 1:20 AM  

Salam Takziah dari KAmi sekeluarga ....

haizan_sksk@yahoo.com February 17, 2010 at 10:56 PM  

Salam sayang utk k Na sekluarga..Ptg 2 sya dpt cll dr Alina (tq dik..sbb slalu ingt kakak).Tergamam,terkedu akak bila dpt tau kita kehilangan...teringat lagi msa kita ziarah arwah pas reunion ari 2..sejuk tgn lia erat digngam.Sy terus call K Zu tp xjwb(yan pham K Zu..knp)..call K Ana n Zubir(tq K Ana n Zubir sudi ajak yan)..call Nizam x angkt,call Man dan alhmdulilah Man sebarkan...Time 2 mcm x mampu nak ziarah rasa jauh sgt2..tp lia, mak cik ada rzki nak 'jumpa' lia lg..malam 2 sy drive ngan anak2 je untuk sampai ke Kuala Kangsar pas 2 konvoi ngan Zubir sekuarga n K zu n anak2 sampai ke Kpg Gajah..syukur dalam 'ketidak beranian' 2 sy mampu memandu tanpa henti untuk sampai ke umah k ina dan wacana...Syukur dapat tatap wjah tenang lia..moga Allah letakkan lia dikalangan hambaNya yang terpilih...moga lia aman di sana.Tq utk K Zu temankan yan drive, kasi tumpang tido...Tq utk Midon,Iza dan anak2..tunjukkan jalan sampai kami 'tahu' jalan balik...Sebenarnya malam 2 yan dapat rasa betapa bernilainya erti sebuah persahabatn..erti keluarga IPSI..susah senang kita tetap BERSAMA..K Na dan Fauzi tabahkan ati..Allah lebih sayangkan LIA....Allah selalu bersama hambaNya yang redha bila diuji....Al Fatihah utk anak KITA.....

Post a Comment

Penafian : Pihak ipsi9092 tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman blog ini.

PENGUNJUNG BLOG

wordpress counter

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP