Jejak Kasih....Bertaut Kembali

Sunday, May 31, 2009

Aku dah dapat kesan beberapa orang member kita. No telefon ni aku dapat daripada kawan-kawan kita. Terima kasih pada Mahadhir kat Tgganu Kite. Dari dia aku dapat no tel kawan lama kita. Aku dah berjaya kesan beberapa orang seperti....


Ahmad Kamal (Kelas C) Gelaran Chung.
Nor Ashikin Shahrom (ada no tel kat ruangan sembang) Kat IPDA sekarang.
Taufik Harun (Kelas E) Ngajar kat SM Kulim
Mokhtar Shaari (Gelaran Midon) ada no tel kat ruangan sembang.
Ismail Karim (ngajar kat Sitiawan di SK Seri Bayu)
Mahadzir Yassin (Ada no tel kat ruangan komen) Dah masuk PKG.
Mustafa Kamal (Kencho) Pensyarah Maktab Kat Ipoh.
Ahmad Zubir (Ngajar kat Parit Buntar)ada no tel kat aku.
Abang Ram (ada no tel tapi hantar sms tak pernah balas) dekat cerita dah masuk Kementerian.


5 comments:

Anonymous,  November 1, 2009 at 1:26 AM  

Teman, kemoterapi yang menyakitkan telah kulalui, kini radiotrapi sedang kujalani, esok lusa entah rawatan apa yang harus kulalui,.... Tuhan berilah aku kekuatan untuk kutempuh ujian Mu... sesungguh Engkau Maha mengetahui, maha penyayang. aku hambaMu yang lemah. Ingatlah teman 5 perkara sebelum datang 5 perkara. Semoga kita dapat berkongsi suka duka di Teluk batik ila, dungun terengganu 0139593028

Anonymous,  November 21, 2009 at 6:17 PM  

kak haizan n kak zu kita jumpa di teluk batik nanti

Anonymous,  November 21, 2009 at 6:30 PM  

Asalamualaikum, Kak Haizan, Kak Zu, Kak Lela n Kak Leha....remember me Alina...dah lama try nak sembang macam ni tapi tak berjaya almaklumlah kurang pandai sikit.Any way tup.tup petang ni cuba boleh la pulak.Kak Haizan dah bayak kali jumpa kat Kulim.dah bayak kali kita bercerita n sama-sama kongsi kisah suka duka Kak Haizan.Kakak-kakak yang tiga lagi tu dah 16 tahun kita tak jumpa.tapi bila call Kak Lela ari tu gelak tawa Kak Lela stil macam 16 tahun dulu...mesej Kak Zu pun agak-agak macam dulu juga la.Aduhai kakak-kakak ku sayang.....dugaan hidup sentiasa menanti kita.Kita antara makhluk tuhan yang bertuah kerana kita antara yang terpilih untuk mengalas segala macam dugaan yang telah ditakdirkan untuk kita.Kita menjadi matang dengan segala permasalahan yang menimpa.Kita menjadi ahli fikir secara tak langsung.Kita dalah pelakon maha hebat yang telah diberikan watak untuk berlakon di pentas kehidupan kita yang tersendiri...Justeru itu, kekuatan serta ketabahan hati adalah aset yang paling kuat yang kita miliki anugerah dari ILAHI. Gee, Ton, Kak Hasna,Shahrul Azida,dan kakak-kakak ku sayang kita jumpa di Teluk Batik nanti.INSYAALLAH

Nukilan rasa
ALINA (Kelas F)
IPSI 1990/1992
Changlun,Kedah Darul Aman

Anonymous,  November 26, 2009 at 4:12 PM  

Asalamualaikum,
Buat semua teman IPSI 9092 Kelas F, bekas KK En. Mustafa Kamal serta keluarga,Maraziah dan Mad, Gee,Ton,Abg Zaini Safaren ,Abg. Fauzi n Kak Zarinah dan ramai lagi SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.......
Semoga kehidupan kita sentiasa diberkati yang Maha Esa..........semoga pertemuan di Teluk Batik dapat mengimbau kembali kenangan yang tak mungkin akan terpadam dari kotak fikiran kita.
Buat teman-teman di blok K kak Hah,Kak Ros, Kak Kinah,Shahrul Azida,Kak Leha (Suhardi),Yong n Saripah Rozita...........harap-harap suatu hari nanti kita dapat berjumpa lagi
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA buat semua

ALINA

Anonymous,  May 23, 2010 at 11:34 AM  

Assalamualaikum...para alumni IPSI 90/92..Saya baru aje jumpa blog ni. Itu pun melalui sdr.Mahadzir Yassin (DET). Seronok juga dapat menjalin kasih semula dengan sahabat handai semasa di IPSI dulu.Terima kasih atas inisiatif menyediakan ruang ini untuk kita bertaut kembali walaupun dalam wajah yang berbeza...kalau rakan-rakan masih ingat saya : Saya Mohd Daril bin Md Sah,106, Jalan Raja, Jorak, 84300 Bukit Pasir, Muar, Tel:0122436460, email:darilmodabish@yahoo.com, FB:Mddaril Mdsah.Jika ada kelapangan hubungilah saya.Semoga bertemu pada lain masa....wassalam

Post a Comment

Penafian : Pihak ipsi9092 tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman blog ini.

PENGUNJUNG BLOG

wordpress counter

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP