Nama Bekas Guru Pelatih (Sambungan)

Thursday, January 1, 2009

Ni aku sambung lagi nama-nama Guru Pelatih Sesi 1990/92


Mohd Ridzuan Hasnan (Sekararang mengajar kat Padang Rengas, Perak, Gelaran kat Maktab Dua Bulu)
Muhammad Shukri Kamaruzzaman
Nazriah@nazraini Mohd Saad (isteri pada Kencho)
Nazriah Zakaria
Nizam Mat Saaid
Nizamuddin Zakaria
Norashizah Rashid
Nor Azlina awang
Norazwa Baharain
Nor Aini Abdullah
Noor Ashikin Shahrom
Nor Haizan Hassan
Noridah Mohamed Yusof
Norkiah Zakaria
Norliza Mohamed
Norliza Darus
Normala Abdul Rahman (kahwin dengan Din Belanda dan masih duk Keratung Pahang)
Normata'siah Ahmad
Nor Zalina Zolkifly
Rantiyem Rakijan (Sabahan)
Rasidi Jali (Kahwin dengan orang Tembeling.Sekarang mengajar kat SM Kuala Tahan kalau tak silap le)
Rohaizah Rosdi
Rohaya Jaafar
Rosida Talip
Rosidah Ahmad
Rosdah Herawaty Hamid
Rosemawati Robiki
Roszaimi Md. Noh
Roziana Muhammad Safian
Salmiah Mat Yatim

Nanti aku sambung lagi

10 comments:

Anonymous,  October 21, 2009 at 9:38 PM  

Nama aku x dak.... ni aku nak majuk ni...... huhuhuhuhu.. Maraziah Abu Bakar & Ahmad Hj Zain

Anonymous,  October 26, 2009 at 6:51 PM  

Nama kau akan dimasukkan kemudian. Aku letih nak taip

Anonymous,  November 9, 2009 at 5:31 PM  

oi, nama king mana? lupa kat aku ka? gua pun sudah kawin la tapi bujang 3

Anonymous,  February 23, 2010 at 7:33 AM  

saya Mohd ferdawos Razali sangat tertarik dengan usaha yang dilakukan ini,

Anonymous,  May 29, 2010 at 12:37 AM  

Tlng tulis nama dan isteri aju hah!
Anuar Abdul Aziz (Seroja)(Unit E)
Sarinah Md Kaus (Unit B)

Anonymous,  June 9, 2010 at 10:47 AM  

Nama kak Pah dah ada TQ.Anuar n sarinah la ni ngar kat mana?? lama tak dengar berita...KAK LATIFAH (PENANG)KELAS E

Anonymous,  June 11, 2010 at 9:01 AM  

Anuar & Sarinah mengajar di Sg.Siput. Kak Pah mengajar kak mana? Bagilah alamat kut kut sesat kat sana.

zarina,  July 4, 2010 at 10:14 AM  

Anuar Sohaili satu sek kat SK Sik Dalam..Anuar dh xxl

Anuar Abdul Aziz,  July 31, 2010 at 10:13 PM  

Takziah buat Aji dan keluarga di atas pemergian isteri tersayang. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan org-org yang beriman.

Anonymous,  September 26, 2010 at 11:59 PM  

takziah juga buat Aji n salam rinddu buat geng2 ipsi yg selalui diingati (Azmi kelas B)

Post a Comment

Penafian : Pihak ipsi9092 tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana maklumat dalam laman blog ini.

PENGUNJUNG BLOG

wordpress counter

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP